انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

انتخاب کفش

1390/11/28 11:40
نویسنده : آنیسا جون
348 بازدید
اشتراک گذاری

امروز که اماده شده بودیم بریم خونه مامان جون بعد از پوشوندن لباسهای نی نی دخملی کفشهاشو هم پاش کردم.ولی خانم خانما این کفشها رو نمیخواستن!

بعد از کلی غر زدن و اوردن یکی دیگه از کفشهاش که یکمی بهش بزرگه میخواست اونا رو بپوشه و من هر چی تلاش کردم راضی نشد که نشد حتی راضی نشد کفش سوت سوتیهاشو بپوشه!

اول این کفشها پاش بود

و بعد اینا رو میخواست بپوشه

و من میخواستم اینا رو نپوشه چون بهش بزرگه

و سعی کردم سوت سوتیشو پاش کنم چون اونا رو دوست داره 

اما نشد و آنیسا خانم همونی رو که میخواست پوشید

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد