انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

عسلکم طاقت دوریتو ندارم

1390/12/2 11:49
نویسنده : آنیسا جون
517 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزم امروز عصر بخاطر اینکه من و بابا میخواستیم وسایل خونه رو جمع کنیم تو رو بردیم خونه مامان جون تا راحت و سریع کارا رو انجام بدیم . دیگه از این خونه داریم میریم اونم به خاطر شما چون میخواهیم خونمون بزرگتر باشه.

از حدود ساعت 6 تا 10 پیش مامان جون بودی .

حدود 10 که شد به بابا سعید گفتم دیگه بریم بسه.

واقعیتش این بود که دلم برات یه ذره شده بود.مامان طاقت دوریتو نداره .بغل

نمیدونم چرا تازه گیا اینطور شدم و دلم تاب نمیاره که مدت زیادی ازم دور باشی.

وقتی امدیم خونه بغلت کردمبغل و بوسیدمت چون خیلی دلتنگت شده بودم.ماچ

مامان فدات بشه الهی دختر گلمقلبماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد