انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

اندر حکایت جابجایی

1390/12/19 11:56
نویسنده : آنیسا جون
325 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا توی این خونه ی جدید آنیسا یه کمی ترسو شده ؟!

تا منو نمیبینه جیغ و داد راه میندازه .

فکر کنم هنوز به محیط خونه عادت نکرده.

اینترنت من هنوز نوصلیده و ما در فراغش به سر میبریم به خاطر همین خیلی حرفم نمیاد چون میام خونه بابا و با نت امید وصل میشم .

توی چند روز اینده درست میشه انشا الله.

انیسا خیلی خیلی شیرین شده و خواستنی .

بعدا از شیرینکاریهاش مینویسم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان نفس طلایی
23 اسفند 90 18:51
برای پست اخر :
عزیزم چرا اخه دستت این طور شد ... چقدر اون موقع حس بدی داشتی حتما .... انشاالله زودی خوب شی [h


نمیدونم چرا یکدفعه اینطور شد!تا حالا همچین اتفاقی برام پیش نیامده بود.
اون لحظه فقط کمی ترسیده بودم اخه من فوبیا دارم (از خون میترسم) توی دانشگاه هم یه بار به خاطر همین خون غش کردم!
از لطفت ممنون.

زهره مامان آریان جون
25 اسفند 90 0:21
هنوز با خونه جدید اخت نشده طفلی
انشالله زودتر عادت میکنه.نگران نباش عزیزم.انیسای نازم رو ببوس


ممنون عزیزم.
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
28 اسفند 90 11:15
بچه ها خیلی زود با محیط جدید خو میگیرن نگران نباشین وبوووووووووووووووووووووووس برا ماما و آنی جون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد