انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

انچه گذشت3......دخترم بزرگ شده

1391/5/15 19:43
نویسنده : آنیسا جون
384 بازدید
اشتراک گذاری

31/4/91

 بعد از اینکه از حمام امدیم و لباسهاتو بهت پوشندم گفتم مامانی صبر کن تا سشوار بیارم و موهاتو خشک کنم

و تا خودم مشغول پوشیدن لباسهام بودم دیدم رفتی سر کشویی که سشوار توش هست و در کشو رو باز کردی و سشوار اوردی دادی دست من.....در اون لحظه خیلی قربون صدقه ات رفتم عسلکم...اخه هم میدونستی سشوار کجاست و هم رفتی خودت اوردی تا موهاتو خشک کنم......

فدای دخترم که دیگه بزرگ شده و خودش میخواد کارهاشو انجام بدهقلبماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
14 مرداد 91 17:33
خوب ازش عکس بزار دیگه
❤مامان آزی❤
15 مرداد 91 16:11
________________________$$$$$$$_______________$$____ ________________________$$$$$$$$$$___________$$$$$___ ________________________$$$$$$$$$$$________$$$$$$$$__ _________________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$$$$___ __________________________$$$$$$$$$$$__$$$$$$$$$$$$__ _____________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ ___________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$___ _________________________$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_____ ________________$$$______$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$_______ ______________$$$$$$$$_____$$$$$$$$$$$$$$$$$_________ _____________$$$$$$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$___________ ___________$$$$$$_$$$$$$$$__$$$$$$$___$$$$___________ __________$$$$$_____$$$$$$$$_$$$$$$____$$$_________ _________$$$$__________$$$$$$$$$$$$$$___$$$________ _______$$$$____________$$$$$$$$$$$$$$___$$$_________ ______$$$_________________$$$$$$$$$$$$____$$$$$$_____ __$$$$$$___________________$$$$$$$ I LOVE YOU !!!!!!!!! درود عزیزم میشه بیای وبلاگ ما برای مسابقه به سوگل و کیانوش کمک کنی؟؟؟
کلکسیونی از ایده های نو
15 مرداد 91 16:53
سلام خانومی ممنون که پیشمون اومدید
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
17 مرداد 91 12:24
آفلین آنی جون دیگه واسه خودت خانمی شدی دوستت داریم
مامان رها
19 مرداد 91 15:02
من نمی دونم این جور چیزا چجوری به عقلشون می رسه ما هم که تو این لحظه ها می خوایم درسته قورتشون بدیم که این احساس فقط تو ماماناست که لحظه لحظه تغییر رفتارشون رو می فهمن درست مثل من
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد