انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

مثل عشق

سرفه های ممتد!!

1390/8/10 14:52
نویسنده : آنیسا جون
255 بازدید
اشتراک گذاری

از ۵شنبه بعد از ظهر نی نی دخملی شروع کرد به سرفه کردن و این ادامه داشت تا شنبه که با بابا سعید رفتیم پیش دکتر جونی

 

آقای دکتر گفتن که چیزی نیست و فقط حساسیته ویه قرص کوچولو داد برای حساسیت که شبها یک چهارم بخوره.

شب شنبه و شب یکشنبه خورد اما هیچ فایده ای نداشت و سرفه ها ادامه داشت.

شب یک شنبه تا صبح نه مامان خوابید نه آنیسا جونی و مامان که فکر میکرد شاید سرما خوردگیه همش حوله داغ کرد گذاشت تو سینه آنیسا اما این هم فایده نداشت.

دوشنبه  مامان به بابا گفت بره داروخانه چهار گل بخره(به توصیه مامان جونی)و بابا خرید و دم کردیم دادیم آنیسا (۲قاشق مرباخوری)اما  فایده نداشت!

ساعت ۵ زنگ زدم مطب و گفتم تا منشی از دکتر بپرسه و منشی هم کار خودشو راحت کرد گفت بیارینش. من هم با وجودیکه  از این وضع خیلی عصبی شده بودم و سر درد گرفته بودم به سعید گفتم بیاد بریم و بالاخره علت سرفهها طبق نظر آقای دکتر برگشت اسید معده بود و باید دوباره شروع میکرد به خوردن دارو(سایمتیدین)

خدا رو شکر دیشب بعد از خوردن دارو  خوابید

دکتر جونی توی مطب خیلی با آنیسا بازی کرد و گفت شبیه کیه (یه نگاه به من یه نگاه به بابا سعید ) بعد گفت شکل باباشه منم گفتم شکل خودشه

نظر دکتر راجع به جوشونده چهار گل : دکتر گفتن خواهش میکنم بهش ندین .ما هم گفتیم چشششششششم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد