انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

شعر

1391/8/28 19:04
نویسنده : آنیسا جون
356 بازدید
اشتراک گذاری

یه توپ دارم  قیلقیلیه

سرخ و سفید و  آبیه

میزنم زمین  هبا مره

نمیدونی تا اوجا میله(دستشو سمت بالا نشون میده)

من این توپو  نناشتم

مشقامو خوب ننشتم

بابا بهم عیی دات

یه توپ قیلقیلی دات

 اونهایی که با قرمز نوشتم خود آنیسا میگه....

عزیزم حدود یکماه پیش یعنی وقتی یک سال هشت ماهت بود با بابا سعید حرفهایی که میزنی رو یادداشت کردیم شد حدود 200 کلمه.البته تا الان خیلی بیشتر شده. ماشالله به این همه شیرین زبونیتتشویقماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامان آریان
28 آبان 91 22:00
افرین دخملی شیرین زبون آریان هم به عیدی می گه عیبی
مامان رها
13 آذر 91 16:49
وای وای وای عزیزم گمتون کرده بودم هی میومدم پیداتون کنم نمی شد بخدا که دلم باهاتون بود و ازتون بی خبر بیا پیشمون
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد