انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مثل عشق

اولين برداشت دختر كوچولوي ما از خدا....

1394/3/14 15:25
نویسنده : آنیسا جون
405 بازدید
اشتراک گذاری

ساعت 1 نصفه شب توي رختخواب هستيم و تصميم داريم بخوابيم

هميشه براي آنيسا كتاب ميخونم يا قصه ميگم و بعدش هم سوره حمد و توحيد و ايه الكرسي و حرفهاي ديگه....

اينم قسمتي از حرفهاي ما و برداشت ذهني دختر كوچولوي من 

آنيسا: مامان خدا چجوريه؟؟

من:خدا توي قلب ماست مامان جون

آنيسا: ولي من فكر ميكنم خدا نوره......

و من ياد اين ايه افتادم.....الله نور السموات و العرض***

چند دقيقه بعد.....

آنيسا: مامان بيا دعا كنيم خدا بهمون يه دختر بده

من:خدا بهمون دختر داده عزيزم .خدا تو رو داده 

آنيسا:نه دعا كنيم خدا 2 تا دختر بهمون بده

من: خدا هر چي بده خوبه مامان و ما هم ازش تشكر ميكنيم

آنيسا:(با قاطعيت) ولي من دلم ميخواد خدا دختر بده .....بغلبوس

قربون اون حرف زدنت بشم من

كوچولوي نازم

امشب قلبم رو با حرفهاش جريحه دار كرده دختر باهوشم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد