انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 6 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 18 روز سن داره

مثل عشق

کارهای جدید آنیسا

1390/9/13 16:56
نویسنده : آنیسا جون
196 بازدید
اشتراک گذاری

میره کناره تلفن میشینه گوشی رو بر میداره میذاره نزدیک گوشش و برای خودش یه حرفایی میزنه.بابا سعید میگه بذار با تلفن بازی کنه قوه خلاقیتش قوی میشه

میره جلوی ویترین اسباب بازیهاش و میزنه به درش تا درو براش باز کنم بعد شروع میکنه به بیرون ریختن اسباب بازیها...طبقه اول و دوم...

دستشو دراز میکنه تا چیزی که توی دستشه رو بهت بده.

حرفهایی که جدید میزنه...

تو تو(منظور مینای خونه ی مامانجونه)

من من من من (اینو وقتی که چیزی میخواد میگه)

نه نه نه نه (شعر پنگول که میخونه دست به گلها نمیزنیم ..نه نه نه نمیزنیم)

نتون(فکر کنم منظورش همون نکن هست .از بس بهش گفتم نکن)

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد