انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 27 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 8 روز سن داره

مثل عشق

اولین گل دخترم

1394/10/3 19:06
نویسنده : آنیسا جون
248 بازدید
اشتراک گذاری

چند روز پیش آنیسا جون چند تا لوبیا و ذرت که داشت باهاشون بازی میکرد رو برد ریخت پای یکی از گلدونها

قبل از بازی روی اونها اب ریخته بود.

پریروز که امدم گلها رو تقویتی بدم  خواستم لوبیا و ذرتها رو جمع کنم  که  یه جوانه ی کوچولو دیدم!

خوب که نگاه کردم دیدم یکی از لوبیا ها جوانه زده و رشد کرده! آنیسا رو صدا کردم و گفتم ...مامانی بیا ببین لوبیاها که اینجا ریختی یکیش در امده!

من و آنیسا کلی ذوق کردیم.جشنتشویق

قربون دستهای کوچولوی دخترم که مولد یه زندگی و حیات جدید بودمحبتبوسمحبت

برای دیدن جوانه و آنیسا بریم ادامه مطلب.....

zibaziba    ziba  ziba  

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

zibazibaziba

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد