انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 19 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه سن داره

مثل عشق

خرید

1390/9/13 16:56
نویسنده : آنیسا جون
195 بازدید
اشتراک گذاری
دیشب با مامان جونی تصمیم گرفتیم بریم عصر جدید کمی خرید .هم من برای سالگرد ازدواجمون میخواستم برای سعید چیزی بگیرم مامان هم با جواهر فروشی کار داشت. به این ترتیب تصمیم گرفتیم انیسا رو هم با خودمون ببریم البته با کالسکه اش.

بابا جونی میخواست بره هیئت ازشون خواستیم ما رو تا سر فلکه (عصر جدید)برسونه.

ماجرا از اینجا که آنیسا خانم باید توی کاسکه اش میشست شروع شد. خانم خانما به هیچ وجه حاضر نبود توی کالسکه بشینه . و همش دستاش رو به من دراز و میگفت...من...من...من و غر میزد.niniweblog.com

اینقدر من من من با صدای بلند کرد که همه برگشته بودن بهش نگاه میکردن.

بالاخره با اسانسور رفتیم بالا و کمی من بغلش کردم و کمی مامان تا یه دفعه دیدیم بابا سعید امد!

خدا رو شکر کردم که سعید زود امد.اخه قبل از اینکه بریم بهش اس ام اس داده بودم که وقتی میاد خونه بیاد اونجا دنبالمون.

بله این شد خرید رفتن ما با انیسا خانم که نه من به کارم رسیدم نه مامانم....

وقتی امدیم توی ماشین سرشو گذاشت رو شونم و خوابش برد انگار نه انگار که اینقدر شیطونی کرده!!!


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد