انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 20 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 5 ماه و 1 روز سن داره

مثل عشق

ساعات پایان سال 90

1390/12/29 11:41
نویسنده : آنیسا جون
278 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه ی دوست جونای خودم وآنیسا جون

از همتون ممنونم که اینقدر مهربونین. ماچبرای همه

امروز یعنی 29 اسفند اینترنت خودم وصلید به کمک امید جان داداشی گلم. البته چند روز بود که وصل شده بود اما من وقت نکرده بودم راش بندازم!

راستی دستم خیلی بهتره  از احوالپرسیاتون ممنونم.

این چند روز اخر سال خیلی برام سخت گذشت چون دستم اینجور بود و انیسا هم خیلی شیطون و بابا سعید هم همش کار داشت .به خاطر همین بیشتر خونه مامانم بودیم .

دست مامان و بابای مهربونم درد نکنه که اینقدر خوب و با محبتن و توی این چند وقت اینقدر کمکم کردن.

تا حدودی کارهای خونه انجام شده ولی هنوز یکمی کارا مونده .

اصلا دوست ندارم سال نو بشه و کارها مونده باشه .

دیشب به بابا سعید گفتم که همیشه  3تا کار هست که دوست دارم عیدا انجام بشه:

1)خونه تکونی

2)خوردن سبزی پلو با ماهی 

3)عیدی دادن از لای قران

امیدوارم همه ی دوستان سال خوبی داشته باشن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

زهره مامان آریان جون
2 فروردین 91 1:23
عیدتون مبارک.امیدوارم سال خوبی پیش رو داشته باشید
مامان رها
10 فروردین 91 8:41
ممنون عزیزم ایشالله سال خوبی داشته باشی خیلی خوشحالم که دستت بهتر شده ایشالله بهتر تر هم بشه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد