انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

دوشنبه 11اردیبهشت

1391/2/13 18:37
نویسنده : آنیسا جون
480 بازدید
اشتراک گذاری

دوشنبه عصر با خاله سمانه پارک دورشهر قرار داشتیم.

بابا سعید امد و ما رو برد و این اولین باری بود که من تنهایی با شما میرفتیم پارک.

چه پارک رفتنی شد.....

من اصلا نتونستم کنار دوستام بشینم و همش به دنبال انیسا از این طرف به اون طرف. این بچه یک دقیقه هم ننشست.و همش در حال شیطونی.

قربون شیطونیهات بشم .عکسهای پارک رو در ادامه مطلب میزارم....

راستی امروز ماهگرد تولدت بود عزیزم.هورادخترم 15 ماهه شدیماچ

عزیزم روزی که تو بدنیا امدی مثل امروز هوا بارونی بود ....اون بارون نبود....بلکه اشک فرشته ها بود ....اونها داشتن گریه میکردن چون یکیشون کم شده بود.Animation1i.gif (7982 bytes)

تحفه ای یافت نکردم که فدای تو کنم......یک سبد عاطفه دارم همه ارزانی توقلب

 

اینجا هم برای خودش جلو جلو داره میره

اینجا با پسر دوست خاله سمانه دوست شده و رفته بغلش!

اینجا هم کنار علیرضا نشسته

و در اخر که میخواست سوار اسکوتر علیرضا بشه اونم به تنهایی

و در اخر کلاهی که خاله سمانه براش بافته و خیلی دوستش داره و همش سرش میزاره

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

بابای دوقلوها
14 اردیبهشت 91 8:30
پارک رفتن با این ورووجکا همینه دیگه،
آدم رو خسته و کوفته میکنن. ورووجکای ما هم که دوتا،
من تصمیم گرفت GPS روشون نصب کنم که یه جا بشینم و تو رادار داشته باشمشون




این هم فکر خوبیه
مامان اندیا
14 اردیبهشت 91 13:08
ماشالا هزار ماشالا شما هم دختر نازی دارین خوشحال شدم لینکتون کردم


ممنون خاله جون.
مامان حنا
14 اردیبهشت 91 17:46
عزیزدلم 15 ماهگیت مباررررررررررک
ایشالله که 120 ساله بشی گلم
الان آنیسا جون توی وقتیه که شیطنت کنه و یه جا بند نشه خدا حفظش کنه
عکسای توی پارک هم ثشنگ بودن گلم
از روی دخمل نازت هم ببوس و مراقبش باش


ممنون خاله جو ن .شما هم روی ماه حنا گلی رو ببوسین.
نایسل
15 اردیبهشت 91 15:45
سلام عزیززز دلم من برگشتم از این به بد زود زود جواب میدم خوبیییییییییییی
دخملت اسکوترم میره که هر چی بزرگتر میشه نازتر میشه و شیطون تر


سلام.ممنون.بله خاله خیلی شیطون
نایسل
15 اردیبهشت 91 15:45
دلم تنگیده مامان جون


دل ما هم برات تنگ شده بود عزیزم
نایسل
15 اردیبهشت 91 15:46
مامان سوگل
17 اردیبهشت 91 9:12
سلام خانومی، ماهگردت مبارکککککککک
چگده اوشجلی جوجو، از این طلف به اون طلف فلال میچنی


ممنون خاله جون
مامان رها
19 اردیبهشت 91 9:01
آی خانم کجا کجا دوست دارم بخدا
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 19:26

من وقتی شهی رو پارک می برم در راه برگشت می گم این دیگه آخرین باره! اونقد که باید دنبالش بدوم (البته بعدا دوباره می برمش)...
عکسات هم خشنگ شد دخمله


شیطونیهاشون هم قشنگه.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد