انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

کارهای جدید

1391/2/15 0:11
نویسنده : آنیسا جون
432 بازدید
اشتراک گذاری

 

لی لی لی لی حوضک:

انگشت اشاره دست راستشو میزاره کف دست چپش و میخونه (اینو مادرجون بهش یاد داده) و تا میگی آنیسا لی لی لی لی حوضک سریع اینکارو میکنه.!!!

شیردادن  به عروسک:

عروسکشو میزاره کنارش و بلوزشو میزنه بالا تا به عروسکش شیر بده!!!

کشتن مگسها:

مگس کش رو بر میداره و دنبال مگس میدوه تا بکشتشون بعد هم الکی میزنه رو میز و میخنده !!!!

خودش میره سمت دستشویی:

وقتی پی پی کرده خودش میره سمت دستشویی تا بشورمش و وقتی هم که جیش کرده باشه پوشکشو میکشه تا به من بفهمونه جیش کرده.

وقتی اب میخواد:

میره جلوی یخچال و اب سرد کن رو نشون میده تا بهش اب بدم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان آرینا موفرفری
16 اردیبهشت 91 1:56
آفرین به آنیسای زرنگ و باهوش


ممنون خاله
مامان تارا و باربد
16 اردیبهشت 91 12:05
الهی دخمر بلا همش از بزرگترا تقلید می کنن شاد باشین می بوسم گلی خانمو


ممنون خاله
مامان سارینا
17 اردیبهشت 91 8:11
سلام خاله جوون . خوشحال شدم از آشناییتون . ممنون که به ما سر زدی . آنیسا کوچولوی عزیز خوشمزه رو خیلی ببوسید . با افتخار شما رو لینک کردم


ممنون عزیزم.
مامان آريا
17 اردیبهشت 91 13:05
الهي قربونت برم من عزيزم كه اينقدر ناز و بانمكي


ممنون خاله جون.
آرزو مامان نیکی
18 اردیبهشت 91 14:39
باریکلا به آنیسا پس با این حساب فک کنم تابستون بتونه خودش بره دستشویی آفرین گل دختر
مامان رها
19 اردیبهشت 91 9:02
وای خاله قربون تموم اون کارای نازت بشم عزیزم منم بیام بازی لی لی حوضک من راه میدی بیام بازی خوشگلم
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
19 اردیبهشت 91 19:30
آفلین دیگه دالی خانوم وبزرگ میشی
مامان اندیا
20 اردیبهشت 91 15:45
وای خاله عزیزم فدات بشم با این شیرین کاریات


ممنون خاله جونی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد