انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

صبحونه دو نفری

1391/2/20 19:41
نویسنده : آنیسا جون
368 بازدید
اشتراک گذاری

 

 کد آویز - وبلاگ - زیباسازی- تصاویر متحرک امروز صبح نی نی دخملی و بابا سعید یه صبحونه دو نفری با هم خوردن که.............

امروز آنیسا گلی صبح زود بیدار شد و با بابا سعید در یک خلوت پدر و دختری با هم صبحونه ای خوردن که بابا سعید از این صبحانه بسیار بسیاااااااااار لذت برده بود.

قربونت بشم گل دخملم که در کنار بابا بودی وبا وجودت  این همه حس زیبا به باباسعید دادی.ماچ

تصاویر زیباسازی - جدا کننده پست

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نایسل
20 اردیبهشت 91 20:44
آخییییی
مامان سارینا
21 اردیبهشت 91 9:12
انشالله زنده باشه این گل دخملی ما و سایه بابا مامان بالا سرش . همه وعده های غذایی با وجود این فسقلیها خوشمزه تر میشه خاله جوون . آنیسا گلی رو از طرف من ببوسید


ممنون خاله جون.واقعا همینطوره.شما همسارینا جون رو ببوسین.
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 2:11
"مادر” واژه ایست سرشار از امید و عشق
واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می آید.
روزت مبارک مادر . . .



ممنون عزیزم.منم به شما تبریک میگم.
مامان آرینا موفرفری
22 اردیبهشت 91 2:11
نوش جان.
مامان رها
27 اردیبهشت 91 8:09
نوش جونت عزیزم گوشت بشه بچسبه بع تنت وای که صبحونه خوردن کنار بابا چه کیفی داره من همیشه بابام که زنده بود خودم بیدار می شدم و براش صبحونه اماده می کردم و بعد هم با هم می رفتیم مدرسه حسودیم شد یاد قدیم افتادم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد