انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 10 روز سن داره

مثل عشق

مادر عزیزم روزت مبارک

1391/2/23 0:33
نویسنده : آنیسا جون
693 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكني ني شكلك


کردم از علم سوال
می توانی آیا
معنی مادر را
بهر من شرح دهی ؟
گفت نی نی هرگز
من برای این کار
منطق و فلسفه و عقل و زبان کم دارم !
قدرت شرح و بیان کم دارم !

در پی عشق شدم
تا در آیینه ی او چهره ی مادر بینم
دیدم او مادر بود
دیدم او در دل عطر
دیدم او در تن گل
دیدم او در دم جان پرور مشکین نسیم
دیدم او در پرش نبض سحر
دیدم او در تپش قلب چمن
دیدم او لحظه ی روئیدن باغ
از دل سبزترین فصل بهار
لحظه ی پر زدن پروانه
در چمنزار دل انگیزترین زیبایی
بلکه او درهمه ی زیبایی
بلکه او درهمه ی عالم خوبی ، همه ی رعنایی
همه جا پیدا بود
همه جا پیدا بود

 

.

.

.

.

.

مامان جونم خیلی دوست دارم .روزت مبارک.ماچقلب

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (12)

نایسل
22 اردیبهشت 91 15:27
من هم روز مادر رو پیشاپیش تبریک میگم
نایسل
22 اردیبهشت 91 15:28
نگا کن با موزیلا باز نکن با اینترنت اکسپلورر باز کن
مهتاب
22 اردیبهشت 91 17:09
…...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ ,•’``’•,•’``’•,. ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•......’ …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …..............…,•’``’•,•’``’•, ...........…...…’•,`’•,*,•’`,•’ ..............……....`’•,,•’` …...…,•’``’•,•’``’•, …...…’•,`’•,*,•’`,•’ ...……....`’•,,•’` ,•’``’•,•’``’•, ’•,`’•,*,•’`,•’ .....`’•,,•’ تا دیده ام به روی جهان باز شد، زشوق لبخند مهربان تو جان در تنم دمید فریاد حاجتم چو برون آمد از گلو دست نوازش تو به فریاد من رسید روزت مادر مبارک . . .
مامان دينا
22 اردیبهشت 91 18:46
پیامبر اکرم-ص: هر کس پیشانی مادر خویش را ببوسد، از آتش جهنم دور می ماند . . . .روز مادر بر شما مبارك
مامان اندیا
22 اردیبهشت 91 23:03
زیباترین واژه بر لبان آدمی واژه مادر است مادر واژه ایست سرشار از امید وعشق واژه ای شیرین و مهربان که از ژرفای جان بر می اید روزت مبارک
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
22 اردیبهشت 91 23:28
مامان مهربون روزتون مبارک
مامان سوگل
23 اردیبهشت 91 0:52
چه تاثیر دلنشینی دارد " غصه نخور ، درست میشود " گفتن های مادر ، اثرش را هزار قرص آرامبخش قوی ندارد این روز بزرگ بر شما مبارک باد
مامان سارینا
23 اردیبهشت 91 8:15
مادر ای لطیف ترین گل بوستان هستی تو شگفتی خلقتی تو لبریز عظمتی تو را دوست دارم و می ستایمت! دست بر دعا بر می دارم و از خدای یگانه برایت برکت رحمت و عزت می طلبم.
مامان تارا و باربد
23 اردیبهشت 91 10:28
روزت مبارک عزیزم
مامان آريا
23 اردیبهشت 91 11:05
تو بهترین گل، میان شهر گلهایی تو رنگ آفتابی، شب که می رسد، مثل ستاره، گوئیا مهتابی روزت مبارک عزیزم . . .
نایسل
23 اردیبهشت 91 19:26
زن بودن مثل ققنوس بودن است ؛ هي آتش مي گيري و باز نا اميد نمي شوي .. ، و از خاكسترت زن متولد مي شود .. . زن قداست دارد .. ، براي با او بودن بايد مرد بود ..، نه نر !! نفس تازه كن بانو .. "روزت مبارك
آرزو مامان نیکی
31 اردیبهشت 91 7:50
روزت مبارک عزیزم همیشه شاد و سلامت باشی
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد