انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 21 روز سن داره

مثل عشق

اولین دندان کرسی

1391/3/14 0:04
نویسنده : آنیسا جون
1,310 بازدید
اشتراک گذاری

ني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلكني ني شكلك

بعد از حدود یک هفته درد و بی قراری و تورم لثه و.....بالاخره امروز اولین دندون کرسی بچه م در امد.....

مامانی قشنگم بیرون امدن این مرواریدت رو بهت تبریک میگم عزیز دلم.

با در امدن این دندونت فکر میکنم که چقدر بزرگ شدی........

مامانی فدات

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

آتـــریــســا جــون
14 خرداد 91 1:52
آپـــــــــــــــــــــــــــــم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
14 خرداد 91 20:15
مبالکه عزیز دلم
پدربزرگ ارغوان
15 خرداد 91 19:27
خیلی سلام دارم خدمت آنیسا جون ومامان محترمشون واینکه به وبلاک کوچولوی من قدم رنچه فرمودید وسر زدید وخوشحالم از این مادرانی که برای فرزندشان در دنیای مجازی خونه ای برای یاد آوری دوران کودکی گلشان ساختن ..سلام برسونید ..پدر بزرگ
مامان سارینا
16 خرداد 91 8:43
مبارک باشه گل دخملی . انشالله همه دندونات یکی پس از دیگری محکم و سالم جوونه بزنن .دوستت داریم آنیسا کوچولو
مامان رها
16 خرداد 91 9:16
سلام عزیزم رویش مروارید جدیدت مبارک ایشالله به سلامتی پس حالا دیگه می تونی پسته بجوی و بخوری پس بیا و ببین رها با دندونای کرسی چجوری پسته می خوره بدو بیا و ببین
نایسل
20 خرداد 91 0:49
مبارک باشه عجیجم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد