انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 3 ماه و 2 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

مثل عشق

و اما دومین دندان کرسی....

1391/3/20 20:20
نویسنده : آنیسا جون
396 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دل مامان دوتا دندونهای کرسیت با هم در امدن در طول یک هفته!

یادمه دندونهای بالا و پایینت هم دوتا دوتا باهم در امده بودن! و اینبار هم باز با هم!

دومین دندون کرسیت هم جمعه به طور کامل در امد.

توی این یک هفته خیلی مامانو گاز گرفتی به طوری که یک شب به خاطر شدت جراحت اصلا نتونستم بهت شیر بدم و تو با گریه و ناراحتی خوابیدی .البته خودم هم خیلی ناراحت بودم و همش فکر میکردم اون روزی که بخوام از شیر بگیرمت چقدر سخته!

 

عزیزم این دومین دندونت هم مبارک.................دوستت دارم ماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

نایسل
20 خرداد 91 21:02
مبارک خاله جونی خیلی اذیت شدی
مامان رها
21 خرداد 91 12:12
قربونت برم دندون نو مبارک رها هم دندوناش دو تا دوتا بیرون میومد
مامان رها
21 خرداد 91 12:13
چه عجب اومدین کجا بودین دلمون براتون یه ذره شده بود
سلامتین؟؟؟؟؟؟؟خوبین خوشین


ممنون خاله جون .ما خوبیم.
نایسل
21 خرداد 91 12:37
اره عییزیزم تو راست میگی من شوشوم نی نی نمیخواد باید یه وقتی بیارم اونم له له بزنه
نایسل
21 خرداد 91 12:40
عزیزم تو بیای نیای من بت سر میزنم
مامان زهرا(شهراد شیر کوچولو)
21 خرداد 91 19:09
مبارکه عزیز دلم
مامان شايان جوني
25 خرداد 91 9:09
سلام مبارك باشه هزار تا بوووووووووووس
مامان اندیا
2 تیر 91 1:29
مبارک باشه مرواریدات عزیزم میبوسمت من هم آپم بیا پیشم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد