انیساانیسا، تا این لحظه: 13 سال و 2 ماه و 30 روز سن داره
مهرسامهرسا، تا این لحظه: 6 سال و 4 ماه و 11 روز سن داره

مثل عشق

کارهای دخترونتو دوست دارم

1391/1/31 11:33
نویسنده : آنیسا جون
494 بازدید
اشتراک گذاری

وقتی دستاتو میبری بالا و به حالت نانای نای در میاری و پاهاتو جلو عقب میکنی و با شادی میرقصی.... دوست دارم.

وقتی میری سر جعبه طلاهای مامان و دستبند به دستت میکنی و انگشترهارو رو به انگشتت و گردنبندارو به گردنت میاندازی.... دوست دارم.

وقتی عروسکتو بغل میکنی و میزنی پشتش و بهش میگی لالا یا میزاری روی پات و براش لالا لالا میگی ....دوست دارم.

وقتی که دامن پوشیدی ذوق میکنی و راه میری.... دوست دارم.

وقتی به موهات سنجاق میزنم میری جلوی آیینه و خودتو میبینی و میخندی و با اون شیرین زبونیت میگی گگنگه(قشنگه).... دوست دارم.

کلا اداهای دخترونتو دوست دارم..... دوست دارم گل مامانماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

بابای دوقلوها
31 فروردین 91 14:22
بلاخره اینکه مامان دوستت داره دیگه انیسااااا
گرفتی چی شد؟؟؟؟؟؟

دوقلوها هم خیلی دوستت دارن
این گلها هم دادن بیارم واسه شما


خیلی ممنون
مامان رها
31 فروردین 91 14:25
خاله قربون اون کارای هنریت بشم مبوسمت از راه دور دختر کوشولو مامانی
مامان زهرا(شهرادشیر کوچولو)
2 اردیبهشت 91 10:47
دلم اب شد واسه دخملی و کارای دخملونش ما هم دوستت داریم عزیزم
آرزو مامان نیکی
2 اردیبهشت 91 11:07
عزیزم ماشاله به این ذوق کردنت ایشاله همیشه بخندی عزیزم من که مثل خاله میمونم کلی ذوق کردم از کارات آفرین گل دختر
مامان آرینا موفرفری
3 اردیبهشت 91 1:16
ای جان به گل دخترم.خیلی ناز و ملوسی خاله.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به مثل عشق می باشد